Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 17 januari 2010 17:10

Mamma och jag kom nyss hem från lite simning och badande på torvalla.Vi kom dit rätt så sent men vi hann bada ett tag i alla fall.Innan vi åkte så kände jag mig ok.Men nu känner jag mig lite ruggig.>_< Man brukar ju bli trött när man har badat.så jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk igen!:(

Jag har inte skrivit så mycket på ett tag men jag ska försöka att skärpa mig och börja bloggaXD Jag har varit mycket trött hela veckan så det har liksom inte blivit av att jag  har satt mig vid datorn...Kanske låter konstigt men så är det.

Snart är helgen slut och skolan börjar igen:( Men man får se det på den ljusa sidan.När måndagen kommer och helgen är slut så är det bara fem dagar kvar tills det är helg igen!;.)Och det är ju faktiskt flera timmar kvar på den här härliga söndagen så man får passa på att njuta av helgen som är kvar innan den tar slut.XD

Nu ska jag snart äta.Vet inte riktigt vad det blir en...någon slags fisk tror jag.

Av Elin - 12 januari 2010 17:51

Jag är fortfarande förkyld.När ska det sluta?!Nu har jag druckit ett specielt te, i två dagar ungefär,som är bra för förkylning.Det är ett grönt te med ingefära och citron.Det är både gått och skönt för halsen.

  

Av Elin - 10 januari 2010 19:56

 

Idag var jag,mamma och Erik hemma hos mormor och morfar på lidingö.Vi hade julgransplundring,fast vi dansade inte runt den riktiga julgranen utan runt en liten plastgran som vi hade tagit med oss.Men det gick lika bra för det.Man måste ju inte dansa  runt den äkta granen.Eller?Jag tycker i alla fall att man inte måste det.Hemma hade vi julgransplundring i fredags.Då dansade vi inte runt en liten plastjulgran i alla fall.

 

Av Elin - 9 januari 2010 17:23

  

Nu ska vi snart äta-Tacos.Mums

Av Elin - 9 januari 2010 15:52

Hejsan svejsan  

gjust nu sitter jag och chattar på msn med min kusin.Min pappa,lillebror Erik och hanns kompis är ute men jag får inte gå ut för att jag är förkyld.  


Av Elin - 8 januari 2010 11:20

Hej!  

Välkommen till min nya blogg:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mysiga höst...:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken färg tycker du är finast?
 blå
 röd
 grön
 gul
 brun
 rosa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards