Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 29 april 2010 18:17

Idag skulle jag varit i skolan från 16.10-19.00 och träna till våran"Pelle Svanslös musikal"Men så blev det inte....Efter skolan åkte jag hem ett tag innan jag  åkte tillbaka tilll skolan och tränade.Men när jag var hemma så fick jag jätteont i magen.Eter ett tag kändes det bättre och jag tänkte att jag nog skulle kunna åka tillbaka till skolan och repetera.Men när jag kom dit så fick jag mycket ont i magen.Jag åkte hem och nu ligger jag i soffan och kollar på TV.   

Av Elin - 16 april 2010 16:17

Nu är jag hemma hos Isabelle.Vi har varit på picknick i skogen och kom precis hem. Snart ska vi logga in på stardoll. Men först ska Isabelle fixa musik till bloggen<3

Av Elin - 1 april 2010 10:37

Hej,hej!:)Jag sitter i vårat mys rum och är förkyld:(...Jag har varit det hela veckan och har därför inte varit i skolan.Jag kommer nog att få mycket att göra när jag kommer tillbaka till skolan efter påsklovet-tationella prov:(...


Mamma har gått iväg med dagbarnen och pappa ligger och sover så att det är ett perfekt tillfälle att fixa några "första-april-skämt"!;)Jag har redan tejpat vattenkranen och osthyveln.He,he...  


I eftermiddag så ska våra kusiner Anton och Hugo och deras mamma Kerstin komma hem till oss.<3-Och enligt mig så SKA dem sova över!-Vi ska påskpyssla och så ska vi klä ut oss och gå runt i området och säga"Glad påsk!"Det ska bli jättekul!:)Jag får väl ha på mig en jacka eller någonting liknande så att jag inte behöver tillbringa hela påsklovet i sängen!...


Presentation


Mysiga höst...:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken färg tycker du är finast?
 blå
 röd
 grön
 gul
 brun
 rosa

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards